Nog een weekje - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Eline Berg - WaarBenJij.nu Nog een weekje - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Eline Berg - WaarBenJij.nu

Nog een weekje

Door: Eline

Blijf op de hoogte en volg Eline

19 Oktober 2015 | Nederland, Nederland

Nog een weekje en ik vlieg morgen in alle vroegte weg uit Nederland. Spannend,, het komt nu heel dichtbij!! En al helemaal spannend want moet deze week nog naar den Haag voor mijn visum. Ben wat te laat, doordat mijn VOG nog niet binnen was. Hopelijk komt het dus allemaal precies goed. Morgen rolt als het goed is mijn VOG door de brievenbus en kan in woensdagochtend naar den Haag om mijn visum aan te vragen. Voordat ik dan mijn visum krijgt duurt ook weer een paar dagen, en ik weet niet hoelang. Woensdag kunnen ze me vast meer vertellen, enne de volgende keer ga ik die VOG veeeeeel eerder aanvragen, voorkomt een hoop stress:) Ik weet nl. niet zeker of je zonder visum zomaar Zuid-Afrika in komt!! Maar komt vast goed, de rest van de dagen ga ik een beetje mijn koffer inpakken en de rest voorbereiden. Jullie horen nog wel hoe het afloopt.

Eline

Leuk dat je een kijkje neemt op mijn profiel! Ik ga een half jaar naar Zuid-Afrika om daar te helpen bij het goeie hoop kinderopvanghuis. Je kunt hier al mijn belevenissen volgen.

Actief sinds 18 Sept. 2015